10/11/2012

Life rules

Postanowiłam, że dzisiaj powiem o kilku ważnych dla mnie zasadach, których bez względu na wszystko należy przestrzegać. Te trzy zasady są dość łatwe i myślę, żę nie będziecie mieli problemu ze zrozumieniem ich.
 1. Prawo zaklepania. To jest zasada, którą chyba każdy zna. A jeśli jednak jest ktoś, kto jej nie zna to polega ona na tym, że kiedy ktoś powie dajmy na to "zaklepuję sobie siedzenie z tobą na matmie" to nikt i nic nie może już z tym kimś siedzieć. Nie wiem, czy ten przykład był dobry, ale w każdym razie można tego używać zawsze i wszędzie.

2. Zasada "ja nie". Chodzi po prostu o to, że jak powiem "ja nie!" takim charakterystycznym tonem to nic nie ma prawa mnie zmusić abym to robiła, mu najzwyczajniej nie można tego robić. Pamiętajcie, musicie mówić "ja nie" a nie "nie ja"bo to by po prostu nie miało sensu, błagam was. (Zasada ta nie dotyczy przesiadania się na sprawdzianach)

3. Zasada "nie do zwrotu" polega na przekazaniu zbędnej rzeczy (zapisanej kartki, zużytej ściągi, śmiecia) innej osobie. Wówczas tamta osoba nie koże ci tego oddać. Może za to oddać ją jeszcze innej osobie, a tamta jeszcze innej z tym że każda następna nie może oddać tej rzeczy żadnemu z poprzedników.

Oprócz tego jest jeszcze jedna rzecz nie zaliczająca się do zasad ale równie ważna: Na świecie są tylko dwie osoby, które potrafią zrobić wszystko : Chuck Norris i świnka Peppa. Paniętajcie.
 

Julka



Julka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

😜😲😄😥😁😄😝😱